Doqué, familiebedrijf in ‘groene’ koffie

Den Haag bedrijf

Het koffiebedrijf de Douqué groep is opgericht in 1895 en inmiddels werkt de vierde generatie van dit familiebedrijf nog steeds aan de import en export van ruwe koffie. Iets wat naast veel vakmanschap en specialisme ook sociale betrokkenheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid vereist. Rogier Chang heeft de fotografie voor de nieuwe website van het bedrijf op zich genomen en is er trots op hoe mooi zijn werk uitkomt in het nieuwe design van de site. De foto’s onderstrepen het familiale karakter van het bedrijf en de passie en de liefde voor de koffie, precies zoals de opdrachtgevers het voor ogen hadden.

Groene fairtrade koffie

De Douqué groep is al bijna 120 jaar actief op de koffiemarkt. De groep bestaat uit verschillende bedrijven waarvan het oorspronkelijke bedrijf J. Th. Douqué nog steeds belangrijk onderdeel van uitmaakt voor de handel in ruwe arabica koffie. Douqué richt zich op groene fairtrade koffie en vindt het belangrijk dat de herkomst van de koffie waar zij in handelen geheel te traceren is. Ondanks dat ze in bijna 40 landen actief zijn op de koffiemarkt, slagen ze daar vrijwel altijd in. Kwaliteit voor zowel de leveranciers als voor de klanten staat bij hen voorop.

Bedrijfsreportage met prachtige beelden

De fotografie van Rogier Chang voor de nieuwe website van de Douqué groep is een schoolvoorbeeld van hoe een goede bedrijfsreportage prachtige beelden van een organisatie kan opleveren. Deze foto’s zijn vervolgens perfect om te gebruiken voor een corporate website of andere communicatiemiddelen. Denk bijvoorbeeld aan een nieuw reclamecampagne, foldermateriaal, jaarverslag, beeldmateriaal op social media…De mogelijkheden van goed beeldmateriaal zijn eindeloos. Professionele foto’s zorgen voor een professionele uitstraling en geven potentiële klanten het benodigde vertrouwen in uw bedrijf en diensten. Reden te over dus om ook te kiezen voor een bedrijfsreportage van uw organisatie. Hierbij is het wel van belang dat gekozen wordt voor een goede, ervaren fotograaf. Hij kan met u meedenken over de reportage en gaat actief op zoek naar de mooiste en meest bijzondere beelden binnen uw bedrijf. Een bedrijfsreportage gaat niet (alleen) over lachende mensen achter een balie of over de bedrijfsnaam op de gevel, maar gaat vooral over het gevoel en de sfeer die een bedrijf uitstraalt en wil overbrengen op klanten: de essentie van uw organisatie. Om dát in beeld te kunnen brengen: dat onderscheidt goede fotografen van anderen. Rogier Chang helpt u graag een echt goede bedrijfsreportage op poten te zetten.